Tränings kläder!

Idag fick jag hem ett par tränings byxor och en jacka. Jag har inte provat dom än men en vacker dag ska det göras. Jag ska sätta igång med träningen inom en snar framtiden men först så ska jag njuta nån vecka till av att bara få vara. Sen ska 8-10kg bort från min kropp så jag kanske kommer i mina jeans igen... Jag vet inte hur lång tid detta kommer att ta och det återstår och se, jag tänker inte tok banta och tok träna för då går jag säkert upp allt lika fort igen (som alla jojo bantare gör) önska mig lycka till ;) hehe


Kommentarer
jennifer

nemas problemas, dedär försvinner fort !! tvekar jag inte en sek på

2013-01-25 @ 19:08:37
Lisa & William

Grattis till lilla Malte!
Bästa övningen du kan göra efter graviditet och förlossning är plankan. Enkel och smidig att köra hemma!

2013-01-25 @ 21:30:48

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0