Städar....

Dom senaste dagarna har jag lagt all min tid på städning. Helt sjukt vad man hinner med mycket när Malte sover och Ida är på dagis. Hela övervåningen är rensad och jag har kastat så mycket skit. Så skönt. Idag har jag städat här nere och jag har en helt del kvar att göra men Malte boy har vaknat och då blir det inte mycket gjort.

Mellan Torsdag och Söndag var Anton på en firma resa så jag har varit själv med barnen. Allt gick kanon bra. på Lördagen kom min lilla syster hit och vi hade så mysigt. Vi titta på melodifestivalen gick igenom barnens kläder och rensade bort det som var för litet, fläckigt och urtvättat. Så skönt :D tusen tack för hjälpen ;)

Måste även tacka för alla fina kläder, leksaker m.m som Malte har fått i present när han föddes. Tusen tack! Igen nämnd ingen glömd ;)

Nu blir det kaffe innan jag fortsätter med
Städningen :*


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0