Våran Söndag!

Klockan är strax efter 16 och vi har hunnit med en hel del idag. Jag började morgonen 07:00 och Ida 07:30 efter en sömnlös natt. Vi startade denna morgon med att baka bröd och äta en riktigt lång frukost. Efter det tog bi en sväng till skogen och plocka en hel del svamp :) lycka :D vi har även hunnit med att föra en pytt i våran fina panna :) finns det något bättre än att få laga maten ute?

Nu står jag har och funderar på om jag ska göra lite plommongelé. Nåja få se om lusten smyger sig på ;)



Kommentarer
Ica

Jag måste få komma och hälsa på dig någon gång Cissi. Ni verkar ha det så mysigt och du är verkligen sådär "huslig" som jag skulle vilja vara =)

Svar: Tack Ica :)
Cissi

2012-09-09 @ 19:15:42
URL: http://icalundahl.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0