Tisdag!

Idag gick det bra att lämna Ida på dagis, hon vart lite små rädd för en pappa men annars gick allt bra :)
Jag såg en ska/händelse på dagisparkeringen. Det kommer en bil med en massa barn i varav den minsta sitter i knät på en "skol" barn. Jag personligen förstår inte hur man kan låta sitt/ett barn åka i en bil utan bilbarnstol eller liknande. Det är en sådan billig försäkring....
Nåja....

Nu sitter jag här på jobbet och inser att jag behöver köpa nått som ska hänga på denna gigantiska vägg som jag stirrar på när jag vilar ögonen från dataskärmen


Kommentarer
Ica

Det är en vanlig händelse tycker jag, det ser jag ofta här på dagis... Läskigt!

2012-09-04 @ 14:30:22
URL: http://icalundahl.blogg.se
Ica

Det är en vanlig händelse tycker jag, det ser jag ofta här på dagis... Läskigt!

2012-09-04 @ 14:31:20
URL: http://icalundahl.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0