Kläder!

Nu ska jag sälja en massa kläder som Ida hat haft. Det finns allt från soldräkt till jackor, overall, klänningar, vardags plagg och annat fint. Jag tänkte sälja det mesta till fynd priser... Vi tid ork och lust ska jag lägga upp plagg här. Som en liten bloppis :)

När vi sorterade upp dessa kläder fick vi ihop en hel Ikea påse till bebis, en Ikea påse som ska säljas och en lite plast påse som ska kastas. Plaggen som kastats är plagg jag själv inte skulle ha köpt begagnat då som var lite väl slitna....


Kommentarer
Ica

Kasta dem inte - det finns insamlingar som skickar ner kläderna till Afrika och andra länder där de verkligen behöver varje plagg de kan få. Där spelar det ingen roll om kläderna är lite nötta.
Som sagt - jag köper nog gärna. Ska kolla upp hur mycket kläder jag har från mina systrar i storlekar 68 - 74 och 80..

Svar: Så sant Ica, jag lämnar in dom. Jag ska även kolla igenom Idas kläder i stl. 80 men vissa plagg kan hon fortfarande ha....
Cissi

2012-09-16 @ 17:22:48
URL: http://icalundahl.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0