Hmm....

...sitter här på jobbet och funderar. Hur svårt är det att svara på ett sms, eller ringa upp när någon har ringt. Nåja jag förstår att man kan vara upptagen eller ha mycket att göra men nån gång borde man få tid.

Är du dålig på att ringa upp eller svara på sms?

Nog om det...

Idag lämnade jag en sjukt glad Ida på dagis. Vi hade puss kalas innan jag lämnade över henne till fröken. När jag gick till bilen stog hon i fönstret mot parkeringen och vinkade så glatt och en massa släng pussar fick jag oxå :) idag var det alltså jag som grät av lycka <3



Kommentarer
Ica

Min sambo är sjukt dålig på att höra av sig! Jag ringer gärna minst 1 gång om dagen för att höra allt är och för att höra när han kommer hem m.m.
Jobbigt när man inte får tag i folk, och speciellt när det är något viktigt man vill.
Tänk hur det var då vi inte hade mobiltelefoner ?! Konstig känsla att inte kunna ringa när man är på stan m.m !

2012-09-06 @ 10:18:08
URL: http://icalundahl.blogg.se
Emmsson

Vad skönt att du var så glad och grät av lycka! Underbart!

2012-09-07 @ 06:52:36
URL: http://esigurdsson.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0