Denna Onsdag!

Vilken härlig dag det har varit. Jag har suttit och jobbat och allt gick super bra. Lätt som en plätt. Va fort man kommer in i det gamla. Det känns knäppt som om jag har varit ledig i nästan 18 månader :)

Restiden från jobbet var i dag 31 minuter. Jag kör alltid lagligt och jag måste säga att det är en väldigt bra tid jag åker från jobbet 15:29. Inga köer alls hem. Till jobbet har det tagit ca 35 minuter.

När jag hämtade Ida idag från dagis satt som och åt frukt. Jag hade ett avstånd från fröken ett tag för jag ville se hur Jon betedde sig vid fruktstunden. Hon satt som ett ljus och åt sitt äpple. Efter ett tag gick jag fram till henne och jag fick en Bamse kram <3

När vi kom hem var vi ute i ca en timme. Gunga gick en promenad på tomten och lekte med Meja <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0