Underbar helg!

Jag och min familj har haft en toppen helg. Min mamma har varit här och henne skjutsade vi hem idag efter en massa härliga timmar tillsammans.

Efter vi hade kört hem mamma blev det lunch på Mångfaldenshus och sedan promenad i Hjorthagen. Hjortarna var så oblyga och nära oss och vid ett tillfälle var jag livrädd, tre bocka "bråkade" stångades som tusan mitt på vägen och sedan kom dom emot oss. Jag var så nära att släppa Meja i rent självförsvar :/ Meja hade det tufft på denna promenad och hon skötte sig ok enligt mig. Hur många hundar skulle inte få "kli" i kroppen om hjortar är runt omkring en i ca 30 minuter?
Som sagt Meja var duktig trots några utfall ;)

Från det ena till det andra.....
Ida har fått nya vantar och hon var så stolt och glad över dom. Jag vet att dom inte är speciellt varma men jag har köpt dom mer för att hon ska vänja sig med vantar.... Vem vet, dessa kanske får sitta på hennes små händer;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0