Tuff Måndag!

Denna dag började sjukt stressigt. Ida väckte mig 07:30 ä, snacka om att vi försov oss. I vanliga fall brukar vi kliva upp mellan 0600-06:30 och sitta i bilen på väg till dagis 07:45 men idag vart vi inte så sena 08:00 var vi iväg. Jag kom alltså ca 15 minuter sent till jobbet. Jobbdagen var lugn, nästa för lugn. Men på ett sett va det bra. Jag har varit så yr idag och har varit tvungen och stanna upp och hålla i mig för allt har snurrat :/. Jag läste lite om yrsel under graviditeten och det kan vara så att barnet ligger och trycker på nått blodkärl så det är därför man blir yr. Man ska inte sitta eller stå gör länge och helst ligga på vänster sida och inte på rygg, varför just vänster? Nåja detta är inte lätt att följa. Man har ett sittande jobb och jag sover helst på höger sida för att Idas säng står på den sidan.

Jag får försöka att tänka på hur jag sover...

Idag så fick jag hem ett väldigt fint konstverk Ida har gjort på dagis, snacka om att hon ( och jag) är stolt <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0