Regnig Tisdag!

Usch för detta väder, inte för att det direkt har mån betydelse för mig som jobbar inne men Ida kommer få ha en inne dag på dagis om inte vädret blir bättre. Bläää.

Just nu sitter jag i bilen utanför jobbet och väntar på att nån ska komma hit. Jag har ingen nyckel :/ så jag kommer inte in. Funderar lite på om jag ska rulla ner till Ica maxi och köpa lite frulle, hmm få se hur jag gör.....

Idag ska jag försöka att komma iväg och lämna in min iPhone på lagning. Hem knappen har strulat sen dag ett och jag trodde det berodde på skyddsplasten jag hade på men icke. I fredags lossnade denna plast och knappen fungerar endast när den vill :/

Så kort och gott, luren måste lagas...

Måste även visa denna bild, stackars Meja är Idas pall/häst till och från. (detta får hon inte göra men jag va tvungen att ta en bild)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0