Klumpig!

Fy sjutton vad jag känner klumpig, tjock och svälld. Jag bli andfådd av ingenting och känner mig så osmidig. Denna känsla kom bara för någon dag sedan och jag hoppas att den försvinner. Men ben är svällda och fotknölarna är som borta på kvällarna... Nåja nog om mitt gnäll och över till Ida.

Ida är även hon gnällig som tusan, Lill fröken har tänder på h och dreglar som f*n. Hon har aldrig gjort det tidigare, eller inte som nu. Hon är blöt hela tiden och kläderna lika så. Det ser ut dom Jon har spillt ett glas vatten över dig men icke. Vi håller nå tummarna på att hon blir av med smärta och dreglet inom kort....



Kommentarer
Emmsson

Men wow! Du är ju skitsnygg som vanligt men jag kan bara föreställa mig hur tungt det måste vara :-( Nu är det inte "långt" kvar till belöningen (förlossningen!). Kramar

2012-10-10 @ 21:20:27
URL: http://esigurdsson.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0