God morgon!

Denna natt hade kunnat varit perfekt. Ida sov tippen bra och även jag till Gotti väckte mig kl 03. Nåja det var ju bara att stiga upp och släppa ut den fyrbenta herrn. Hund (fan som han kallades då) stack till skogs och var borta i 20 minuter. När han väl kommer tillbaka och jag ska somna om så går det inte :/ jag låg och vred och vände mig hur länge som helst :S
Efter mycket om och men somnade jag om :) men bi försov oss i morse. Vi brukar stiga upp 06 men idag vart det strax för kl 07. På 45 minuter ska man hinna med alla morgonens bestyr. Men vi kom i tid till både dagis och jobb.

Happy Monday!!!!


Kommentarer
Emmsson

Usch och fy, det låter verkligen inte som en rolig natt! Hoppas denna blir bättre! *styrkekramar* Sov gott!

2012-10-01 @ 21:30:58
URL: http://esigurdsson.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0