Fredag!!

Så skönt! Fredag är precis vad vi behöver. Ida fick vara hemma idag då hennes ena öga var helt klibbigt imorse när hon vakna. Det är nog tyvärr ögoninflamation :/

Imorse så hade jag min andra ul koll. Lill killen följer sin kurva och var -11,8% mindre en genomsnittet. Alltså är allt bra. När jag vänta Ida låg hon på -17 och hon var ju normal stor när hon kom ut. Få se nu på Onsdag va min bm säger om detta men som sagt, jag är inte orolig :)

Just nu väntar jag och Ida på min pappa. Han ska komma förbi på en fika och har även med sig en present till Ida :) (inte så ovanligt)

Vi har även varit och hämtat ut Idas "snygga" höst skor/stövlar. Dom känns helt ok. Ida vart iallafall JÄTTE glad. Det är ju Moomin på dom. På dagis har dom Moomin som sagotema denna termin så hon visste precis vem det va på skon ;)


Kommentarer
Sandrah - Mamma till Tova <3

Åh vart har du hittat dem ? Har letat efter liknande men alla är rosa eller blå :)

Svar: www.brandos.se
Cissi

2012-10-13 @ 18:32:00
Anna Pettersson

Men så söta! har du köpt dom?
En av mina vänner söker skor till sin lilla :)

Svar: dom är från Brandos
Cissi

2012-10-17 @ 16:20:44
URL: http://qtee.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0