Härlig Lördag!

Denna dag har verkligen varit toppen, vi började morgonen med frukost och sedan gick jag och Ida ut till våran lekplats. Efter lite lek och mys i det milda vädret tycket jag att det var dags för Ida att sova i sin vagn. Men icke, fröken hade andra idéer och tankar kring det. Jag gick en promenad med våra skit vagn och var helt j*vla slut efter.... Istället fick fröken sova inne i sin säng och hon sov lite mer än 2 timmar.

Under tiden passade jag på att hjälpa Anton med att riva ner tapeter i vår blivande "fin rum"

Nu sitter Ida i badet och ikväll ska vi på middag hos Peppe och Marre

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/815217/images/2012/pic_50a7991be087c368b7d726cf.jpg" class="image">


Kommentarer
Emmsson

Som sagt, jag är inte lite avis på Idas kalufs! Skulle kunna tänka mig det där svallet själv!

Ps. Det är jag som också vill åldras med värdighet i inlägget ovanför - så att du inte tror att du får halvspydiga anonyma kommentarer sådär bara!

2012-11-20 @ 20:33:30
URL: http://esigurdsson.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0