Dålig uppdatering....

...nåja, lite dålig har jag varit men det känns inte riktigt som lusten har funnits för att uppdatera en kommentars lös blogg.

I dags läget ligger det till så här, vi har fått den "härliga" magsjukan till vårt hus. Eller rättare sagt. Jag fick den i Funäsdalen som många andra. Fy sjutton va jag mådde dåligt, jag åkte på skiten söndag morgon när vi skulle åka hem. Vi vart tvungna att stanna tills Måndag och nu när vi väl är hemma så är Ida risig :/ hon är jätte pigg och glad men magen är inte helt 100 i magen. Så vi blir hemma även Onsdag samt Torsdag. Jag hoppas Ida kan gå till dagis på Fredag, hon pratar otroligt mycket om sina kompisar, nämner dom vid namn och pratar om fröknarna <3 nåja det återstår att se hur veckans slut blir...


Kommentarer
Mikaela

Usch då det låter inget vidare! Krya på er!

2012-11-06 @ 21:52:46
URL: http://mikaelita.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0