Veterinär Boden!

Nu har vi kommit hem efter att ha varit och vaccinerat Meja. Hon var väldig känslig när hon skulle få sprutan och det gjorde JÄTTE ONT tyckte hon.
Mina funderingar på Meja tänder var inget att oroa sig för. Hon har tydligen väldigt fina tänder och doften som osar från hennes mun kommer från magen. Skönt!! Jag passade även på att väga Meja och damen väger hela 23,1 kg ;) jag ska nu jobba på att så en klarare midja på henne men annars var hon fin tyckte vet. Man känner revbenen men lite midja ska vi som sagt jobba fram.

Efter besöket så mötte vi upp Hugo & Jutta för att ta en promenad. Vi passade även på att ta en fika tillsammans. En bra start på denna Fredag tycker jag :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0