Torsdag!

Igår var en riktig skit dag.... Dåligt väder och jag var bara trött och seg som tusan. Tur att jag har mamma st ringa till när jag måste ventilera ;) Anton kom hem tidigt igår och då blev det lite bättre.

Idag är en ny dag med nya möjligheter. Vi sitter just nu och äter frukost jag och mitt lilla troll :) vi ska senare till fh och leka och mysa med alla härliga mammor och barn. Jag hoppas att denna dag blir toppen :)

Juste, igår kom Antons mormor hit till gården. Ida var lite små blyg i början med sen blev hon lite mjukare. Hon är en helt fantastisk fräsch kvinna på hela 95år :)


Kommentarer
Emmsson

<3

2012-05-10 @ 07:58:12
URL: http://esigurdsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0