Torsdag!

Idag har jag och Ida varit på öppna förskolan. Sång stund och lek :) och Ida älskar det. Även idag va det lite barn och föräldrar där, lugnt och skönt :)
Efter öppna förskolan blev det lunch med Jutta och Hugo. Ida höll sig vaken fram till ca 12:30 och nu sover hon som en prinsessa i sin vagn :)

Under tiden Ida sover har jag passat på och vattna alla blommor. Det är ett himla vattnandes nu när jag har sått så pass mycket. Nästan allt har tagit sig och nu är det bara att hålla tummarna att jag lyckas :) det som inte har tagit sig än är det som står på punsch verandan. Jag funderar på om det är så att det är för kallt där inne....

Nu ska jag ta och NJUTA av en massa koppar kaffe.....


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0