Dolly!

Att fatta beslutet av att sälja Dolly va inte lätt. Jag var så nere flera dagar och grät floder. Jag skämdes för mitt beslut men efter Att ha tänkt igenom beslutet så insåg jag att det rätta va att sälja min fina flicka. Jag la ut en annons på blocket och hade en kille på besök, han verkade jätte bra men han hörde inte av sig. Sen så har även en ganska ung tjej varit har och tittat på Dolly. Men för min del "klickade" det inte. Jag har även fått ett x antal mail på annonsen med bra respons.....,men ingen har kommit hit för att titta på hunden....

Det är sjukt jobbigt att ha två hundar nu när jag inte kan gå ut med dom tillsammans. Jag räcker inte till. Jag har ju även Idas behov att uppfylla. Hon går ju i första hand trots att Dolly och Meja betyder hur mycket som helst för mig. Men en sak är jag väldigt glad över att jag har, det är löpbandet. Hundarna får den motion dom behöver fast att det inte kanske är på rätt sätt. Men vad ska jag göra?

Jag hoppas att jag hittar det rätta hemmet till Dolly inom kort. Jag kommer inte sälja henne till första bäst om det inte känns rätt men jag vill verkligen att båda hundarna ska få allt dom behöver inom kort....

Så vet du någon som har det rätta hemmet till min Dolly så snälla hör av dig....


Kommentarer
Emmsson

<3

2012-03-06 @ 18:29:31
URL: http://esigurdsson.blogg.se/
Jennifer .

Jag vet att de e jobbigt , tycker att du e så stark över ditt beslut. O jag vet att du kommer hitta ett bra hem till Dolly dockan ! <3

2012-03-06 @ 23:36:33
URL: http://jenniferstromlund.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0