Dags att uppdatera!

I Fredags hade jag och Ida en super härlig dag, vi gick promenader i vår solen och lekte på baksidan. Vi hade även turen att Mariell jobbade Hemma denna underbara dag så vi bjöd henne på lunch. På eftermiddagen blev det ett glas champagne i solen på våran baksida :) mycket trevligt. På kvällen vart det middag här hemma hos oss och det blev en fisk och skaldjurspasta, till förrätt blev det havskräftor och pilgrimsmusslor :) kvällen avslutades tidigt och jag va i säng redan vid 23 tiden.

Lördagen hade mycket att erbjuda. Det blev bröd bak och frukost här och sen tog jag Mariell och Peppe en monster promenad runt flygfältet. Totalt 11,72 km. Så härligt. Meja fick leka av sig och mysa i vår solen. När vi väl kom tillbaka så blev det fika på baksidan:) helt underbart. På kvällen blev det middag uppe i stora huset och vi hade SÅ kul :) vi skrattade och åt god mat.

På söndags morgonen åkte jag och Anton och hämta min mamma som har spenderat helgen hos sin syster i Strängnäs. Vi tog en sväng till Solberga och köpte en massa frön. När vi kom hem så hjälpte mamma mig att plantera alla frön så nu har jag en massa härliga frön som ska gro här hemma. Bl.a. Loblelia, petunia, lavendel, stockros, kejsarvida, krasse och dock krage :) det va nog allt :)

Igår var det öppna förskolan som gällde för mig och Ida, så mysigt. Vi var endast 5 stycken mammor där och totalt 6 barn. Mys!!!!

I


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0