Vilken toppen Fredag!

Imorse vaknade jag och Ida lagom tidigt. Vi klev upp strax för klockan sju och åt en enkel frukost
07:45 satt vi bilen på väg till mamma/mormor och moster. Ida var så glad över att få träffa mormor och moster och alla dagbarnen :) jag ser verkligen på Ida hur nöjd hon är när moster eller mormor gungar henne eller bara leker....
Det värmer i mitt hjärta :)
Med tanke på att mamma är dagmamma så träffas vi oftast ute, vilket passar mig och Ida perfekt.
Efter att vi hade varit ute och lek så gick vi med hem till mormor och åt lunch. Ida åt bra och jag tror att det beror på mormor och barnen ;)

Nu ligger min fina prinsessa och sover i sin vagn och ja passar på att rensa i rabatterna, det är inte ofta jag får göra det själv ;

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0