Panik!

Snart så är det dags för resan till Grekland och jag har inatt/morse legat på allt som MÅSTE köpas inför resan. Jag vill verkligen inte att Ida bränner sig när vi är där och det finns somsagt en hel del måsten. Uv kläder, solskyddsfaktor, after sun, vätskeersättning, solhatt, Alvedon, skor, tunna tröjor och byxor. Är det nått måste jag har glömt? Eller är jag bara överdriven? Vad skulle du ta med dig till ditt barn?

Nåja det är bara att börja köpa alla måsten....

Sist vi var i Grekland vart Ida 4 månader när vi var där. Nu när man sitter och tittar på bilderna så inser jag hur pytteliten hon var <3


Kommentarer
Nina

Ikea har fått in ett uv-tält som verkar hur smidigt som helst, kolla in det!

2012-06-01 @ 06:14:02
URL: http://petitfashion.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0