Kalas Fredag!

Vilket mysigt kalas jag och Ida va på i förmiddags. Det va jag, Ida, Michaela och Vincent som var och fira Juttas Hugo och Susannes Joni. Vi bjöds på bullar, kärleksmums, muffins, paj och kaffe. Till barnen fanns det frukt, majskrokar och russin. En riktig kalas Fredag.

Vid 13:30 tiden kom min pappa hit och bjöd på lunch. Pizza stor alltid på menyn när vi träffas. Inte så hälsosamt men jäkligt gott. Pappa hade köpt en massa sol skyddsfaktor en klänning och en "handduk" med huva till Ida. Vi tacka och bockar för allt fint. Klänning tänkte jag att hon ska ha på sig i morgon när vi ska fira min kusin :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0