Jag blir så less

Varför kan det aldrig gå som man har planerat? Nå ja det är bara göra det bästa av skiten. ;(


Tidigare idag har dagen varit underbar. Jag och Ida var i Strängnäs och lekte med hennes vänner. Vi hade en super mysig förmiddag och dagen har varit okej. Ida är as trött och grinig då hon bara har sovit i 30 minuter idag. Hon vill inte somna. Jag har försökt i nästan 2 timmar med allt men inget fungerar. Nu får hon vara vaken till ikväll envisa unge.


Helt onödigt inlägg men jag kokar :S

Kommentarer
Ica

Jag vet precis hur det kan vara. Lucas sov nästan aldrig middag från att han var 8 mån. Däremot blev han helt slut runt 17 - 18 tiden och somnade han då vaknade han tidig natt och kunde inte somna om.. Man vill deras bästa men de förstår de ju inte ;)

2012-06-14 @ 17:21:36
URL: http://icisen86.blogspot.com
Emma - Mamma till Filippa

<3 ;(

2012-06-14 @ 20:32:43
URL: http://esigurdsson.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0