Inbjudan!

Ja har fått ett mail ang informations möte på Idas förskola. Dom skà gå igenom allt som händer på förskolan, dags rutiner osv. I skulle få träffa Idas fröknar och få svar på våra frågor om man nu har några. Detta informations mötet är på Tisdag. Tyvärr så kan vi inte gå vilket kan vara tråkigt. Det va Ida plus 4 barn till som var inbjudna och 5 andra barn skulle på detta möte på Onsdag. Men jag kan lova att vi kommer ha det kanon bra på Tisdag så jag ska inte hänga läpp...

Vi ska få komma en annan dag och det känns ju bra. Synd bara att jag inte då få se vilka dom andra barnen är som ska börja i höst....





Kommentarer
Ica

Tur att ni fick tillfälle att komma dit en annan dag. Annars är det dumt att missa sådana saker såsom föräldramöte m.m. Man får reda på så mycket information - och går man inte går man miste om allt. Hur känns det att börja jobba igen snart då ? Nervös för att Ida ska börja Dagis?

Svar: Vi har nu fått en tid den 26/6. Dom verkar vara så trevliga där såvida kommer nog att trivas :) Det känns ganska bra att få börja jobba igen jag har ju varit hemma sen mars 2011..
Cissi

2012-06-15 @ 13:37:27
URL: http://icalundahl.blogg.se
Emma - Mamma till Filippa

Gud vad konstigt det kommer att kännas när Ida börjar på förskolan - nästan konstigare än när min egen dotter börjar, haha! Jag minns det som igår när Ida kommit till jorden och nu ska hon börja förskolan efter sommaren?! Som jag alltid säger - vart tar tiden vägen!?

2012-06-16 @ 10:06:29
URL: http://esigurdsson.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0