God morgon Lördag!

Jag och Ida är vakna här hemma. Hon har just fått lite välling och vi har myst i soffan. Jag somna ganska sent igår och det ångrar jag idag. Varför skulle jag titta på fotbollen? Jag känner mig lite små trött men med en kopp kaffe ska vi nog komma igång :)
Idag ska vi åka iväg till Södertälje. Jag hade tänkt att handla lite inför resan till Grekland. Jag behöver lite små grejer och Apoteket måste besökas. Myggmedel till Ida (om det finns?) sen så ska jag köpa med mig Alvedon suppar och vätske ersättning till trollet. Är det nått mer jag borde ha med mig till henne?

Nu blir det frukost mys och vänta på att Anton och Meja vaknar :)

Blogg.se har inte fått igång allt efter dom har gjort sina ändringar :/ det går inte att blogga från mobilen... :/ så det blir inga bilder


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0