En toppen Lördag!

Denna dag har varit så mysig. Den började med att jag fick sov morgon och jag klev upp 08:30! Snacka om LYX! Vi åt en mysig frukost med surdegsbröd och rabarberkräm som jag har gjort. Efter en mysig morgon inne åkte vi över för att hälsa på Bella. Hon hade skolavslutning igår och vi va så sugna på att se hennes betyg. Vilken tjej hon är, toppen bra betyg och hon hade höjt sig i 8(?) ämnen om jag minns rätt. Om jag är stolt? Svar JA. Bella du är BÄST!

På eftermiddagen åkte jag och Ida och fira min kusin som har tagit examen. Nina, Jonas, Oliver & Stella kom hit innan så vi åkte dit tillsammans. Ida fick jätte söta kläder som kommer passa damen perfekt :)

När vi väl kom till Becca bjöds det på mängder av mat och fika. Vi var där i ca tre timmar innan vi var tvungna att åka hem. Ida hade sin egna show som vanligt och hon var så slut. Jag ser på Ida hur mycket hon gillar Stella och Stella verkar vara svag för sin lilla kusin. Dom är så söta tillsammans.

Nu sover min prinsessa efter en händelse rik dag. Själv så ska jag glo på tv och bara mysa.


Kommentarer
Mikaela

Du är så duktig som bakar eget surdegsbröd!

2012-06-11 @ 15:20:46
URL: http://mikaelita.blogg.se/
Nina

Finaste tjejerna =)

Svar: Yes :D
Cissi

2012-06-13 @ 15:58:11
URL: http://petitfashion.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0