En inne dag!

Denna dag har vi spenderat inne, ovanligt för att vara jag. Men idag är vädret halv trist så vi passade på att städa och tvätta här hemma. Jag har gjort om lite i köket. Bytt lampor och blommor och nu känns det ganska bra. Vi bytte även matta i vardagsrummet och det känns kanon bra.

Vi 12 tiden åt jag och Ida lunch hon var så trött att hon höll på att somna vid köksbordet. Varje gång hon nicka till så tittade hon upp som inget hade hänt. Snacka om att hon INTE vill missa nått. Under tiden Ida har sovit har jag tagit hand om våra rena kläder. Det va så sjukt mycket kläder som skulle vikas och hängas upp. Nu är det klart och jag ska ta en kopp kaffe och bläddra i nån tidning :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0