En härlig Torsdag!

Denna dag började stressig men så mysig. Bella kom hit på morgonen och det va länge sen jag såg Ida så glad. Ida va så rolig på sitt sätt, lät som en Björn och skulle skrämma oss alla <3
Efter frukosten körde vi Bella till skolan där hon skulle servera på niornas lunch. Efter det mötte jag och Ida upp Jutta, Hugo, Michaela, Vincent, Susanne och Joni för en promenad i den vickar engelska parken. Vilken ställe det va. Så vackert och mysigt. Jag kan tänka mig att där kommer vi spendera många härliga sol timmar. Efter promenaden blev det en fika på NYA café 4 you.

Vid elva tiden drog jag och Ida hem för att rasta Meja. Vidare mot Strängnäs för att inhandla födelsedags presenter till Joni och Hugo som ska ha kalas i morgon :) det är så roligt att vi alla har haft kalas för våra barn. Det känns så stort. Tänk att vår små troll redan är 1 år. Vart tog tiden vägen? Ida va runt 4-5 månade när vi träffades första gången. Våra älskade troll ungar <3

När vi väl kom hem så har vi bara spenderat all tid ute. Jag har fixat med blommorna och Ida har lekt med pinnar i Mejas vatten skål :).

Kort och gott om våran underbara Torsdag!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/815217/images/2012/pic_205680299.jpg" class="image">


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0