God morgon!

Just nu sitter Ida och äter frukost. Själv så tar jag en kopp kaffe med den bästa Ida. Hon är så underbar mitt lilla troll, imorse sov hon så pass länge så jag hann ta en dusch medans hon fortfarande sov. Det är LYX!

Idag ska vi till öppna förskolan. det kommer bli så trevligt, Nille och Filippa kommer oxå. Jag tycker väldigt mycket om lilla Filippa. Det är så kul att följa hennes utveckling. Man ska inte jämföra barn det vet alla men det som är kul med Filippa är att hon är en kopia utav Ida när det gäller att lära sig. Båda är födda den 3:d dom vände sig vi 4 månader och båda satt när dom va 6 månader :) våra små troll. <3


Kommentarer
Emmsson

Jag har förstått (alla vet att man inte ska jämföra, jag vet!) att Ida och Filippa är TIDIGA med allt! Dem är så söta och jag tror att det kommer bli något stort av båda våra små älsklingar <3 <3 <3

2012-01-26 @ 19:38:17
URL: http://esigurdsson.blogg.se/
Mikaela

Så söööt!

2012-01-28 @ 12:51:41
URL: http://mikaelita.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0