En härlig dag!

Denna dag började klockan 05:40 då Ida var redo för att fånga dagen. Helt okej om ni frågar mig;) hon somnar ju ändå runt 20:00 tiden igår så jag är nöjd.

Efter att vi hade avslutat en lättare frulle så åkte vi till öppna förskolan. Idag så kom även Emma & Filippa dit och även Madde och Gustav kom. Det var en kanon dag och ibland så önskar man att man hade 16 öron och 8 munnar så man skulle hinna prata med alla. Efter öppna förskolan vart det som vanligt en fika på Café for you.

Nu sover mitt troll som en stock och jag ska passa på att ta några koppar kaffe i lugn och ro.



Kommentarer
Emmsson

Kan du somna efter att ha druckit kaffe rätt sent på kvällen? Det kan inte jag... :(

2012-01-12 @ 22:58:10
URL: http://esigurdsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0