Bra start på dagen!

Imorse vaknade mitt troll redan klockan 05:40. Men som tur va fick jag ligga kvar i sängen till 06:20. Så jag ska inte klaga. Vi började morgon med lek och jag drack en himla massa kaffe.

Ida ligger just nu och sover så jag har passat på att öeka med hundarna en och en. Så himla mysigt. Både Dolly och Meja har så otroligt härliga personligheter och jag skrattar så mycket åt båda två.

Meja har lite problem med att ja lämnar vagnen så varje gång jag kastar en pinne så kommer hon INTE till mig utan ställer sig vid vagnen med pinnen. Hon är ju för skön mitt Meja monster.

Dolly har som vanligt sin favorit boll att leka med. Hon är ingen Hund som gillar pinnar. Den blå bollen är hennes enda och bästa leksak.

När jag väl kom in igen så insåg jag hur jävla lerigt det va ute, vitt hall golv och åtta blöta och leriga tassar går inte så bra ihop så nu är det bara att passa på att skura medans trollet sover.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0