Älskade Ida!

Mitt lilla troll ligger nu och sover så sött, men jag tycker hon borde vakna snart så jag får mysa lite ;)
Imorgon ska hon till mormor och moster. Ida ska vara där över helgen när jag är i Funäsdalen. Jag ska försöka att passa på att ta sovmorgon och få lite egen tid. På fredag bli hon 10 månader och jag sitter och funderar på var tiden har tagit vägen. Ibland går den alldeles för fort. Igår satt jag och kollade igenom Idas album på FB och insåg först då hur stor hon har blivit. Från att ligga helt stilla till att bli en virvelvind som är överallt. Haha!

Jag har packat Idas väska och nu ska jag bara byta färg på vagnen, Jennifer vill att den skulle vara rosa ;) sen är alla Ida saker klara inför helgen.

Nu är det bara min och hundarna packning kvar sen är jag redo för att åka till Funäsdalen. Klockan 13:00 imorgon åker vi. Men innan det ska jag lämna in Coco, Gotti, Meja och Dolly på Glädjens hund pensionat sen ska jag till mamma en sväng. Så imorgon är det full späckat schema för oss alla


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0