Tisdag!

God morgon! Ida är lämnad på dagis och jag njuter av en kopp kaffe vid köksbordet.....
Trappan är skottad och saltad och jag gör allt för att lilleman ska komma ut. Kan man få igång värkarna? Alla tips är välkomna! ;)

Imorgon är det dags för ul igen och vi få se om dom sätter igång mig eller inte. Jag hoppas verkligen att dom gör det.

Våran hall och trappuppgång är nu färdig tapetserad och nu återstår bara lite fin slipning av golven och trappan...
Snart är nedervåningen färdig renoverad och det är bara toaletten och duschrummet kvar här. :)


Kommentarer
Ica

Så fint det blev!
Han kommer snart! Det sägs att det ska funka att gå i trappor eller ha sex.. men jag vet inte.. Bäst är nog att vila.. han kommer när som helst =)

2012-12-18 @ 11:18:06
URL: http://icalundahl.blogg.se
Emmsson

Wow vilket fint jobb ni har lagt ner <3 Kräv att dem sätter igång dig imorgon gumman, vem vet - det kanske räcker med en hinnsvepning??

2012-12-18 @ 15:55:06
URL: http://esigurdsson.blogg.se
Mia

Hej!!
Jag brukar följa dig här ibland, snubblade över din blogg genom Emma Palins blogg. Jag fick en liten dotter för lite mer än ett år sen och hon kom en månad förtidigt egentligen. Jag har bara en lite teori varför och det var att jag åt så jäkla mycket pepparkakor och gick jätte mycket i trappor sista veckan innan hon kom. Och jag har läst att pepparkakor kan sätta igång på vissa. Ett litet tips!! Lycka till med förlossningen!

2012-12-18 @ 23:18:37

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0