Tänker och funderar!!!

Igår var jag iväg på ul igen. Allt så bra ut och lilleman väger ca 3500g. På Söndag ska jag till förlossningen för en kontroll och om det behövs så ska jag gå på en till kontroll på Tisdag. Jag undrar verkligen när det hela kommer att starta. På dagen, natten. Tänk om det startar på dagen och det skulle ta lång tid för Anton att komma hem. Typ köer och snökaos :/ tänk om ingen är hemma och kan ta hand om Ida. Ska jag vara själv på förlossningen då?! Tankarna kring förlossningen är otroligt många just i dag. Jag är inte orolig eller rädd för smärtan. Jag vill verkligen att det ska starta NU!! jag orkar inte vänta längre. Att vänta är det värsta jag vet. Har man sagt en tid ska man hålla den, eller hur ;)


Kommentarer
Nina

Jag gick över 9 dagar med Hampus och minns hur jobbigt det var, tillslut blev jag lite likgiltig.. Hur som så kommer er lillkille snart och tänk vilken gin julklapp:) hoppas allt går bra när det är dags:)

2012-12-20 @ 14:57:01
URL: http://Vaskelainen.blogg.se
Anonym

Allt kommer ordna sig! När Julia kom var tanken att farfar skulle komma. Vi fick dock inte tag i honom så vi körde ner Lucas till dagis så fick de hämta honom där. I värsta fall får Ida följa med till förlossningen. Där finns säkert någon som kan pasaa henne tills det kommer en barnvakt. Oroa dig inte. . :)

2012-12-20 @ 20:47:48

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0