Snö kaos!

Usch för dagens väder! Här i Åker så har det kommit mängder av snö. Jag hittade knappt bilen i morse...

När jag körde Ida till dagis var det väldigt obehagligt, bilarna låg i 35-40 på denna 70 väg. Man kände vid ett flertal tillfällen att man inte hade någon kontroll alls över bilen... Usch!

Med tanke på hur vidrigt det var att köra till Idas dagis beslutade jag mig för att avboka dagens ul. Kvinnan som svarade sa att jag inte var den ända som avbokat pga vädret. På ett sätt kändes det skönt...

Imorgon har jag tid hos bm och vingård ta och avgöra om jag borde gå på ett till ul. Det är ju bara 6 dagar kvar till beräknat bf så det borde vara lugnt....


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0