När är det dags?

Nu är jag ganska less på att vara gravid. Det är inte magen som är jobbig utan smärtan i mina ben. Jag får lite som "kärring stötar" i ljumskarna och det gör så ont. Jag har vid ett flertal tillfällen "rasat" ihop på golvet helt okontrollerat och gråtit... Den smärtan känns helt onödig....

Jag har även haft en hel del förverkar och har trott att det har varit dags.... Men icke :/ nåja nu kan det inte vara mer än en vecka kvar....


Jag hade inte alls dessa "problem" r jag väntade Ida. Vattnet gick 40+4 och hon kom ut 40+5. Jag hade "bara" ont i 24 timmar sen var det klart......
Men alla graviditeter är ju olika.....


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0