Helgen!

Våran helg har varit så mysig, en familje helg när den är som bäst. Vi har köpt klart nästan alla julklappar och det är vara dom roliga kvar, syskonbarnen <3.
Jag har även lyckats att köpa lite fler klappar till Ida och jag längtar verkligen till hon ska få öppna alla paket.
Det är säkert ingen som missat att Ida älskar att få presenter och öppna paket :) min lilla prinsessa <3

Idag har jag för första gången på min ledighet vilat, eller rättare sagt sovit. 2 timmar lyckades jag sova mitt på dagen. Så skönt. Imorgon är det den 11/12 och bebis ska komma ut... Få se hur han tänker.... Jag hoppas verkligen att denna förlossning startar snart.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0