Denna Fredag!

Ja, denna dag har bjudit på en massa överraskningar. Vill börja med att tacka Skatteverket för den tidiga julklappen. Jag som trodde jag skulle få betala men icke, det går bra nu ;)

Jag har även vart iväg och handlat julklappar till Ida och Anton. Hela köpet jag gjorde till Ida i en butik fick jag hela 20% rabatt på ;)
Sakerna jag köpte i leksaksbutiken var tydligen nedsatta :D

Alltså en väldigt bra dag!

Ida fick idag en Fredags present av mig!
Hon blev så glad och älskar dessa tavlor jag köpte.....



Kommentarer
Emmsson

Vilka fantastiskt underbara tavlor du hittat till Ida! Vart köpte du dem? Perfekt julklapp till F! Hittade du dem i Mariefred? Strängnäs?

2012-12-08 @ 07:56:12
URL: http://esigurdsson.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0