121212

I motse var jag och Anton till min barnmorska. Allt såg bra ut magen hade vuxit 1cm och symfys-fundus måttet är nu 33 cm. Jag hade bara gått upp 1hg och det var ju inget. Så denna graviditet har gett mig en vikt uppgång på 18,9kg. Med Ida gick jag upp 19,4kg plis att jag gick över 5dagar då. Fosterljudet låg på 138 och han ligger väldigt långt ner :D


Idag så har min pappa varit på besök här, han kom redan vid 12 tiden och hade med sig lunch. Som vanligt när pappa kommer blir det pizza ;) vid 14 tiden åkte vi och hämta hem Ida från dagis <3
Morfar hade med sig en låda med lego till Ida. Han var tvungen att köpa nått från toys r us då hennes presenter från Japan var kvar hemma hos honom i Norrköping ;)

Just nu sitter Ida och tittar på film och jag förbereder dagens middag.....


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0