Våran resa!

Vilka dagar vi har haft, Torsdag till Söndag spenderades i Östersund hos min faster och Kjell. Det var hur mysigt som helst. Ida och Anton badade i deras underbara pool och jag och Meja hade mysiga dagar. Meja storm trivdes med deras hund Egon. Hon var så lugn och fin att ha där. Vi spenderade dessa dagar med min pappa, min bror & Jessica. Jag är så glad över dessa dagar i Östersund och jag känner mig verkligen hemma hos min faster. Söndag till Tisdag var jag, Anton, Meja och Ida i Funäsdalen. Vi shoppade och gick promenader, åt god mat, Meja fick bada och två film kvällar i rad blev det. Igår Tisdag så åkte vi mot mamma och Tony som va på sitt landställe i Sandviken. Vi blev bjudna på lunch och efter ca tre timmar så va vi på väg hem. Vi ha haft otroligt mysiga dagar. Borta bra men hemma bäst.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0