Våran helg!

Vilken härlig helg vi har haft! Den började så mysigt i Fredags. Jag hämtade Ida på dagis 13:00 och vi åkte direkt hem till mamma/mormor för att spendera natten där. När vi kom till mamma gick vi ut i lekparken en stund och njöt av det sjukt varma vädret. Vi 18 tiden serverades middag, hemma gjord plankstek. Så gott. Vi satt och prata och hade en toppen kväll jag mamma, Tony och Jennifer. Film kväll med godis fick avsluta denna underbara fredag!

Lördag vaknade vi runt 7 tiden, käka frukost och hoppade i bilen klockan 08:30. Jag rattade kärran till västermalms gallerian och parkerade där. Klockan 10 hade jag och mamma tid för att fixa naglarna. Suck om att jag blev nöjd. Tack mamma. Under tiden jag och mamma fixade vårdat så passade Jennifer Ida. Shopping stod på deras schema och Ida fick 1par byxor, 2 tröjor och 3 par strumpor. Jag fick en jätte söt blus :) vi möttes upp i gallerian och även Nina hade komiker dit med Oliver och Stella. Vi lunchade och shoppade lite till......;)

Vi 14 tiden va jag helt slut och ville bara hem, jag körde hem mamma och Jennifer och åkte raka spåret hem till gården. Här hemma blev det middag i stora huset och kvällen avslutades tidigt.

Söndag! En lugn dag. Vi åt frukost, lunch och sedan en knäckig äppelpaj som jag gjorde redan i lördags. Vi 14 tiden blev det en sväng till Mio och lut små hundliv i form och ljus och annat "bra att ha"



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0