Redan Torsdag!

Herre Gud va dagarna går fort när man är på förskolan. Gårdagen var kanon bra. Ida att hos mig 10-15 minuter sen vågade hon gå iväg och leka med en fröken och en massa andra barn. Det kändes jätte bra :) efter en stund hörde jag henne ropa -Mamma? Mamma? Mitt lilla hjärtetroll <3 hon fick även prova på att bara lite konstnärlig igår och hon älskar att måla. I hela 20 minuter höll hon på. Peka på vilka färger hon ville måla med osv. Efter dessa 20 minuter var vi tvungna att avsluta då det va dags för lunch.

Nu idag ska jag vara med hela dagen igen och imorgon ska jag prova att lämna Ida en stund. Det känns som det kommer gå bra....

Nu är det dags för frukost här och sen fixa i ordning trollet.....09:00 ska vi vara på plats


Kommentarer
ica

Vad härligt att det går bra!!

2012-08-16 @ 08:34:00
URL: http://icalundahl.blogg.se
Emma - Mamma till Filippa

Vad kul att läsa om era dagar på förskolan! Ha en bra dag igen, det kommer säkert att gå bra och lämna henne imorgon en stund :-)

2012-08-16 @ 09:07:27
URL: http://esigurdsson.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0