Onsdag!

Idag gick det bra att lämna Ida, hon små gnällde men det kändes ändå ok. Hon fick vara kvar över lunchen även idag och hon hade petat i sig lite mat. Ida är väldigt liten i maten och jag hoppas att
Hon börja "vräka" i sig mat på dagis. Det känns som hon borde kanske ta efter dom andra barnen vi matbordet.

Jag själv är dunder förkyld och tycker mest synd om mig själv. Jag sov en timme mitt på dagen, så skönt.

Klockan 13:30 Ida var jag på Oxbacks kliniken MVC! Jag har inte varit där sen i Maj så jag var väldigt spänd på allt. Vi lyssnade på fosterljuden och dom låg på 140. Jag hade gått upp till hela 61kg vilket innebär en viktökning på 11kg. Symfys-fundus måttet var 23. Så sjukt, när jag vänta Ida så hade jag gått upp lika mycket och symfys-dundus måtte var det samma i vecka 25+.

Idag gick jag in i vecka 25 (25+0) och det är "bara" 104 dagar kvar till bf.


Kommentarer
Ica

Det går fort :)

2012-08-29 @ 20:44:54
URL: http://icalundahl.blogg.se
Mikaela

Oj vad det går undan! Snart är du tvåbarnsmor, spännande! Förresten, har ni funderat på några namn åt lillkillen? :)

Svar: Ja vi har några namn, dock vill jag inte nämna dom ;) tiden går långsamt tycker jag men men idag är det 103 dagar kvar :)
Cissi

2012-08-30 @ 09:43:50
URL: http://mikaelita.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0