Längtar.....

Usch så tråkigt det är här hemma utan Ida. Jag lämnade henne på dagis klockan 10:10 och jag har varit hemma själv sen dess. Det är så tråkigt. Hela nästa vecka kommer vara så seg och tråkig.... Tur att jag börjar jobba snart så jag slipper vara hemma själv. Under tiden Ida har varit på dagis så har jag skruva upp en hylla i våran lilla hall:) hyllan kommer från Mio och kostar endast 189kr. Jag ångrar att jag inte köpte fler.... Jag har även hunnit att dammsuga nv och ätit lunch själv. Nu blir det lite plock på öv innan jag ska hämta hem min älskling klockan 13:30.


Kommentarer
Mikaela

Vilken fin, en sådan ska jag nog köpa och sätta upp ovanför lillans säng :)

2012-08-17 @ 21:29:00
URL: http://mikaelita.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0