Lång dag!

Idag så har jag bara städat och tvättat under tiden Ida var på dagis. Dagen kändes SÅ LÅNG utan henne. Vi åkte och hämta Ida klockan 15 och styrde kärran till Lindex i Strängnäs. Vi handlade en röd "Sylvester" som ska få hänga på dagis. Tyvärr så hittade jag ingen som passar till regnkläderna vi har hemma så det får bli en annan gång vi köper en för hemma bruket. Jag vill gärna dubbletter av vissa plagg som kommer användas både på dagis och hemma. Onödigt kanske men kan bli väldigt jobbigt om man glömmer nått på ena stället.

Under tiden Ida var på dagis passade jag även på att märka alla hennes nya strumpor morfar kom med i måndags. Jag tror att det va 21 par strumpor han kom med. Tack morfar.....

Nu sover trollet efter en super god middag och en lång dag på dagis.

Själv så ska jag njuta av min sista Fredag som mammaledig!!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0