Hjälp!

På Måndag börjar jag att jobba igen. Vart tog dessa 18,5 månader vägen ;/ nåja. Jag har längtat tillbaka till jobbet och på Måndag är jag där igen. Jag kommer att hinna jobba 65 dagar innan jag går på föräldra ledighet igen :)

Meja kommer att få spendera sina dagar med mig på jobbet och jag undrar hur det kommer att gå. Det är redan 5 hundar där och så kommer jag med den sjätte. Få se hur detta kommer att gå :/

Idas dag på dagis hade gått kanon bra och imorgon ska hon vara där 09:00-15:00. På Måndag börjar hennes vanliga schema som kommer att vara 08:00-15:00 varje dag. Usch och fy för dessa "långa" dagar utan min prinsessa :/


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0