21+6

Tiden går så fort och graviditeten långsamt. Jag är nu i vecka 21+6 och det känns som det är sjukt lång tid kvar till vd datumet. Denna vecka är det Idas sista vecka hemma. Nästa vecka börjar inskolningen på förskolan. I 16 månader har vi spenderat hela dagarna tillsammans och nu är vi som sagt inne på dom sista dagarna :/ känns helt sjukt att jag sk lämna bort min lilla tjej för att börja jobba :/ men man får se det från den ljusa sidan. Ida kommer lära sig otroligt mycket på förskolan :) Lill skrot <3


Kommentarer
Emmsson

Jag förstår precis hur du känner. Men allting roligt "comes to an end" och det är dags att sätta punkt, vända blad, byta kapitel - you name it! Precis som du säger så kommer Ida att lära sig MASSOR på förskolan och ha det bra även där även om det smärtar i mammahjärtat. Stor stor kram! <3

2012-08-07 @ 21:56:07
URL: http://esigurdsson.blogg.se
ica

.. Jag hade jättesvårt med att lämna Lucas. Tyckte det var pest att han skulle behöva gå på dagis - men han stormtrivs och de får lära sig en massa och får nya vänner. Och snart kommer du ju gå hemma igen och dåblir det inte så långa dagar för Ida.

2012-08-07 @ 23:50:32
URL: http://icalundahl.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0