Helgen

Denna helg har det hänt så mycket, kalas för Ida i Lördags och i går var det 70 års kalas för Antons moster. Vilken kalas helg.

Imorgon fyller Ida 1 år och vi den här tiden för ett år sedan låg jag i sängen och hade värkar. Bella, Maggan och Anton satt i sovrummet medans jag låg och sa fula ord vi varje värk. Jag minns denna dag som igår. Att ligga hemma i sin säng och undra när man ska åka in till förlossningen. Jag funderade fram och tillbaka om det va en pojke eller flicka som skulle komma.....

Helt sjukt att det redan har gått 1 år.
Jag har varit ledig i snart 55 veckor och det är helt sjukt...


Kommentarer
Emmsson

Visst är det fantastiskt mysigt att få minnas tillbaka ibland på det största äventyret som förändrade våra liv?!

2012-04-02 @ 18:21:28
URL: http://esigurdsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0