Asta!

Igår var det en jobbig dag för oss! Asta fick somna in efter 13 år. Saknaden kommer vara enorm efter denna underbara hund. Hon har satt spår i många hjärtan och det finns ingen hund som kan mäta sig med henne.
Jag, Maggan, Malle, Bella, Stefan & John åkte till Veterinär Boden för att få vara med Asta en sista gång. Trots att man har varit inställd på att denna super Rottis en dag kommer lämna oss så var det riktigt jobbig. Jag bet mig i läppen ett x antal gånger för att inte bryta ihop. Vi alla satt och klappa Asta in i det sista och var även kvar ett tag efter att hon hade somnat....

Jag kommer sakna dig Asta och kommer aldrig glömma första gången jag träffa dig. Du var bara valp, en vilde som snodde strumpor och ville så gärna leka med dom. Du hade din race bana på Fruängsvägen längst staketet. Våra lång promenader i Rönninges skogar, Taxi resor som du och jag gjorde hem till min mamma :) Det finns så mycket man kan skriva om dig men i detta nu känns det tungt, ögonen är tår fyllda och det känns jobbig.

Spring nu allt va du kan, jaga bilar och lek med Din vän Sessan <3

 

 

 


Kommentarer
Bella

Massa tankar till dig vår finaste vän <3

2012-04-18 @ 09:02:24
Emmsson

Detta blev för mycket för mig :-( Fy vad ledsen jag blev nu... Vila i frid Asta <3

2012-04-18 @ 09:45:29
URL: http://esigurdsson.blogg.se/
Mikaela

Jag beklagar sorgen :(

2012-04-19 @ 21:53:21
URL: http://mikaelita.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0